Salongen är klar!

[ 2008-05-03 ][ 20:40:43 ]



Nu mina vänner, nu är äntligen min salong klar!
Ja förutom alla produkter då, de kommer på måndag =(
Men allt annat, och jag måste säga att jag är oerhört stolt över den och jag är stolt över alla som har hjälpt mig, utan er hade jag aldrig kunnat öppna!
Så ett oerhört stort tack till alla som har hjälpt till och speciellt till Hans-Erik, pappa, mamma, Thomas och Robert!
Ni har fått jobba både många och långa dagar.
Jag älskar er!

Jag får lägga upp bilder senare, är totalt slutkörd just nu.

Jag är glad att jag är hundvakt åt pappas vovve, för jag kommer ut. Vi var ut i skogen och sprang lite hon och jag efter att vi var klara med salongen, MYS!

Jut nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta, är wilthungrun ( eller hur det stavas hahahaha ;) ) men vi har inte allt för mycket att äta här hemma. Funderar starkt på att åka och handla något riktigt gott från Vi på Hörnet, det har jag banne mig förtjänat =)

Kommentarer
Sara

din salong kommer säkert gå skit bra :) eftersom du e så grym , kolla gärna in min blogg och lägg en kommentar :)

gnorfy

Verkligen stolt över dig. Sånna som dig som vågar ta klivet in i företagandet o satsar 100%. Inspirerande..

Ska hålla i allt jag kan hålla för att det ska gå smärtfritt för dig första tiden, som brukar vara knivigast...
Ja.. ska kanske ner på knä, knäppa mina händer o be han däruppe stråla över lite tålamod till dig.

Bästaste o varmaste gratulationer!!

2008-05-04 @ 01:05:22
Hemsida: http://gnorfy.blogg.se
Viktorandrea

Brilliant site. Cheers.

2008-12-15 @ 15:52:41
Hemsida: http://viktorandrea.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...