Mörk? Rödhårig? Rak lugg? Sned lugg?

[ 2008-05-10 ][ 22:15:41 ]



Jag har ett helt galet kli i kroppen efter att få plåta och skapa vackra bilder. Alla bilder jag har nu tycker jag är fruktansvärt tråkiga och mediokra. =(
Men jag vet inte med vem/var/hur/vad ännu.

Dessutom har jag fått en knäpp IGEN.
Jag funderar på om jag ska bli mörk igen. Eller rödhårig. Eller klippa rak lång lugg. Eller snedlugg. GAAAAAH! Jag HATAR när jag är sån här. Jag vet varken ut eller in, känner mig inte speciell för fem öre, tycker bara att jag ser så sjukt tråkig ut. MÅSTE GÖRA NÅGOT MED MIG SJÄLV!
Jag har ju tillgång till alla färger jag skulle behöva vad jag än skulle komma på. Men vad SKA jag göra? =(

Jag tycker det är så VANSINNIGT vackert att vara brunett eller rödhårig, men passar jag i det? Skulle jag trivas i det? Ska jag fortsätta vara blond? I så fall, hur blond då?

HJÄLP MIG!!! Snälla.. =(

Blä, stackars er som får läsa en massa dravel.

Edit:

Eller varför inte en Tyra Banks lugg? SÅ snyggt!
image673

Kommentarer
Anna

Hade nysss sån lugg. Jäkligt snyggt, men ack så jobbigt :o)!

Anna

Hade nysss sån lugg. Jäkligt snyggt, men ack så jobbigt :o)!

2008-05-10 @ 23:04:15
Hemsida: http://fitnezz.blogg.se
Ann

Varför inte ta och göra slag i saken då, du som frisör har ju alla möjligheter i världen att fixa till det igen om du inte blir nöjd. Jag röstar för mörkt och lugg. Inte rödhårig på sommaren, speciellt inte om du har lätt att bli brun, spara det tills i höst :P

2008-05-11 @ 08:03:45
Hemsida: http://kykyri.blogg.se
Melina

Mm jag förstår det :) Hur kom du på idéen att öppna en egen salong? :)

Ehm, jag vet faktiskt inte.. något som är riktigt snyggt är chokladbrunt hår med rak lugg. Eller rött hår är också väldigt snyggt
tycker jag! :)Frågan är bara om du passar i det.. men det tror jag säkert att du skulle göra! :)

2008-05-11 @ 11:11:09
Hemsida: http://meliinea.blogg.se
Anna

Du ska INTE ha rött hår tycker jag =) Du är jätte jättevacker som blond men vill du göra stor förändrig föreslår jag lite olika bruna nyanser.. lite mörkt i botten och sen typ nån ljus/mellanbrun och på det ljusa slingor.. om du förstår ungefär hur jag menar :P

2008-05-11 @ 11:47:47
Hemsida: http://mizzsunshine.blogg.se
Littlejohn

Hallå maria...

Long time no seee...

Trodde att vi var överens om att du skulle vara Blondin???

Hur långt har du kommit med salongen?

2008-05-11 @ 18:07:17
Hemsida: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...