Monday.

[ 2008-05-12 ][ 07:39:23 ]



Då var jag redo för en ny dag och en ny vecka på salongen. =) Pappa har kommit hem från Kreta nu så han skulle komma in idag och hälsa på, han har ju inte sett hur det blev när allt blev helt klart.

Ser ut att bli strålande väder idag, såklart, bara för att jag ska sitta inne hela dagen. Varför kan det aldrig vara sol HELA helgen? Tror jag får bli stammis på Sam Drop In solarium eller nått ;)

Vet ni vad som känns apdrygt just nu?
Att cykla till jobbet.. Haha slö AB.

Nu ska jag käka och åka ned, kommer tillbaka när jag kommer dit ;)
image676
Fotograf: Ivan Da Silva.

Kommentarer
Melina

Ja! Jag passade på att göra det igårkväll :) Och den var bra, helt okej iallafall :) Jo men precis, man måste testa sig fram för att veta vad som är bäst för sig själv.

Jag gick till halv 12, så nu är jag hemma igen :) Tråkigt bara att det blåser så mkt, så man kanske itne kan ligga ute och sola.

Dress Like a Princess

Fin bild

2008-05-12 @ 19:45:00
Hemsida: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Emelie

Fint :)

2008-05-13 @ 16:49:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...