Jupps, I know.

[ 2008-05-18 ][ 13:09:18 ]



Jag är totalt värdelös på att uppdatera bloggen, hade inte haft lust att sitta vid den för fem öre sen i torsdags.
och inte har jag haft lust att svara på kommentarer heller, o värdelösa jag haha =) Jag svarar på några men de flesta kommer jag nog tyvärr bara att godkänna.

I fredags iaf så åkte jag och hjärtat hem till Pult och Linda och umgicks lite. Det var verkligen mys, men j*vligt kallt haha. De hade ju stängt av värmen de tokarna =) Tur att jag hade deras lilla hund, Fiffi, sovandes i knät för det mesta, hon värmde ganska duktigt ;)

Igår hade jag baluppsättning med make up, blev hur fint som helst. Det var en klassisk frisyr som de flesta vill ha, lockigt och halvuppsatt.
Efter det så klippte jag plastpappa och mamma.
Åkte hem, mös ned mig i sängen med en bok och mådde bara gott. Kollade på film med älsklingen, Guldkompassen, jag måste säga att jag gillar sådana äventyrsfilmer ;) Hjärtat var nog inte fullt lika road ;)

Och idag har vi varit duktiga och städat lite och haft oss. Nu sitter jag och väntar på att Marith ska höra av sig så får vi väl se om hon vill åka hit med snöslasket som är.

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
LOVISA

Heeey :)

Det är väl okej med mig, lite söndagsångest, som vanligt :P Bloggtorka också :(

Hur är det med dig snäckan? :)

LOVISA

Oh, det låter mycket mysigare än plugg! :)



Händer inget annat kul annars idag? :)

2008-05-18 @ 13:32:01
Hemsida: http://onemoretry.blogg.se/
Julia

fasen va skumt, du e med på min, fast bara själva mailen, så som det är innan man accepterar nån haha. aja, fått lite ordning på den iaf, även om den inte är i närheten av din :)

Hoppas allt är bra med dig annars :)

2008-05-18 @ 13:33:25
Hemsida: http://juliakrischel.blogg.se/
Elin

...men när du väl uppdaterar den gör du de grymt bra=)



Du är sööööööötis!!



Oh ja, det måste vi VERKLIGEN! Gud så roligt det hade varit. Det var sambon som hade släkt i Karlshamn eller? Min mamma bor i Bromölla då de är ju lite nämre än från Fjälkinge iaf, dock inte mkt men endå, och sen gör det inget för det får vara så många mil det vill för jag vill absolut ta en fika med söta Maria=) Hade varit så mys så!



Hur går allt med salongen? Glömm inte att lägga upp bilder när det är klart sötnos. Är så nyfiken, du ska veta att jag håller tummarna för dig och tänker ofta på hur det går för dig! Jag håller på dig!



Jaså, är hon Lina din kompis då?

antog att du rekomenderade henne eller? hihi,

du har inget förslag på frisyrer som du kan lägga upp här i bloggen så man kan få lite hum om vad man skall ha? =)



Hoppas allt är bra idag gumman,

och ha en UNDERBAR söndag, det är du värd som själv är så underbar. pusspusspuss på dig!

2008-05-18 @ 14:42:01
Hemsida: http://elinlovijsa.blogg.se/
Melina

Härligt, jo det är bra med mig:) Trött efter helgens dansgenrep + uppvisningar, hihi.



Förstår dig, ibland känner inte jag heller för att skriva i bloggen, ibland orkar man bara inte:P hihi

Kramkram

2008-05-18 @ 15:27:14
Hemsida: http://meliinea.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...