I drömmarnas land.

[ 2008-05-13 ][ 08:36:19 ]



Jag fick lite sovmorgon idag, och ändå är jag oerhört trött och har huvudvärk =S Jag tror att det är är för att jag i vanlig ordning drömmer så osannolikt mycket. Jag vet att jag vaknade i natt och reagerade på att jag jämt drömmer så mycket, och det är inte som att det är skira, vackra och lugna drömmar. Nejdå. Det är så mycket action som det bara går att få, mitt huvud är som ett flipperspel om nätterna.
Någon som vet vad jag ska göra åt det?
Det hade varit helt underbart att få sova någon natt nu och då utan att drömma allt för mycket. Att vara helt drömlös vet jag är hopplöst att önska, alla drömmer mer eller mindre.

Kommentarer
Theodorjohanna

Hello, any body here???



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...