Fråga.

[ 2008-05-12 ][ 21:03:14 ]



Hunter om Men guuuuuu

Hej där! =)
Grattis till den ny salongen vill jag börja med att säga, sen har jag en fråga eftersom du är frisör liksom ;)

Jag har lite röda toner i håret nu, vad händer om jag tar en brun hårfärg? Vad blir resultatet om man blandar så att säga?

Tack så mycket.

God fortsättning!

Svar: Tack! =D Det kommer inte hända så himla mycket, du kommer nog få lite röd/brunt hår. Om du lägger i en kall brun färg så neutraliseras det röda och du kommer få en neutral brun färg.

Lycka till!


Kommentarer
Lexi

Ser att du oxå e frisör, kul=) hur länge har du hållt på?

Det är en sida man blir medlem på så visas din blogg hos dem och ger fler besökare så att säga=)

Japp sjuuukt dyr och den kommer bara stiga om jag förstått rätt=( Det hjälper nog inte att skriva på grejjer som du sa att du gjort, tyvärr=(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...