Det kliar i kroppen.

[ 2008-05-01 ][ 09:39:18 ]



Shit, nu börjar jag känna att allt det här börjar slita på mig rejält. Jag var uppe till hela 00.40 igår och jag känner mig nästan sjuk av det. Jag måste lägga mig senast 22 för att fortsätta vara någorlunda fräsch och för att jag ska orka med. Jag hoppas sannerligen att vi blir klara idag med allt som ska upp på väggarna osv så att jag kan få lite lugn och ro i kroppen och tankarna, jag kan inte slappna av och sova så länge som jag skulle behöva för att bli utvilad och må bra, jag vaknar av en kliande känsla i kroppen att jag måste vakna, gå upp och fortsätta med arbetet.

Nej nu måste jag äta och åka ned.

Jag får svara på alla era söta kommentarer senare om jag orkar, så ni får ha överseende med mig =) Sluta inte kommentera är ni snälla, jag blir lika glad varje gång jag går in på bloggen och har en drös med kommentarer =)
Har ni kommenterat riktigt mycket så slänger jag upp en bild från salongen ikväll ;)

Kommentarer
josefina

hej maria! vad roligt med egen salong! :) hoppas det går riktigt bra nu och pengarna rullar in! :) ha det gott och jobba inte ihjäl dig nu! *kramar*

2008-05-01 @ 12:37:02
Ingela

Förstår att du känner dig sliten efter allt som du fixat! Ja ja ja..vill se bild från salongen! *ber snällt* :-)

Lucifer

Du, du kommer att lyckas!
Va ej orolig, i början kanske allt kommer att vara kaotiskt, men ha tålamod.
Sen kommer det bli så jävla bra!!

Alla grejer du gör nu kommer och vara minnen för dig, som du kommer att se tillbaka till och minnas med glädje.
Ta före och efter bilder om du kan!

Ha en bra dag

2008-05-01 @ 14:56:16
Melina

Hoppas det går bra med salongen! :)

2008-05-01 @ 15:25:32
Hemsida: http://meliinea.blogg.se
Wysteriia

Nej, jag är i "den där" tiden på månaden o blir alltid ledsen i början :P Annars när jag är nedstämd beror det på att jag är arbetslös o gör typ nada om dagarna. Därför jag åkt till gbg ett tag.

2008-05-01 @ 19:26:07
Hemsida: http://Wysteriia.blogg.se
Ann

Ta inte ut dig för mycket nu innan du har öppnat, jag misstänker att bara spänningen ifrån att öppna salongen kommer att göra dig ganska mör :)

2008-05-02 @ 08:35:03
Hemsida: http://kykyri.blogg.se
Malin

Hur går det för dig gumman?? Spännande eller hur?? Det kommer säkert bli succé =). Saknar dig massor!!
Kramar Malin & Zeero ;)

2008-05-02 @ 11:16:39
Hemsida: http://www.123minsida.se/zeero
Jess

spännande =) jag vill se massa bilder =)

2008-05-02 @ 18:17:00
Hemsida: http://princessjess.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...