Att vara trött & personlig almenacka.

[ 2008-05-27 ][ 10:55:43 ]



Åh jag blir så trött.
Jag vet inte om jag är fruktansvärt disträ på morgonen eller vad som är felet, men som vanligt glömde jag min matlåda hemma och inte nog med det så glömde jag min plånbok, och jag ska uträtta ärenden idag. Smart Maria, oerhört smart!
Så det är bara snällt att åka hem igen och hämta grejerna.

Blä.


Jag har beställt en personlig almenacka, en som jag har längtat länge efter att få äga (min börjar gå mot sitt slut så det passade så bra =) )

Vill du också ha en personlig almenacka?
Den kostar 275kr.
Beställ en
här!

Kommentarer
Malin

Nu har jag beställt en almenacka =). Hoppas allt är bra med dig! Kramar!!

Sandra

TACK !! beställt en :)

2008-05-27 @ 22:32:49
Albinebba

keep it up very nice site

2009-02-13 @ 11:03:26
Hemsida: http://albinebba.20six.fr


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...