Vad är det för fel på dem?

[ 2008-03-03 ][ 20:59:18 ]



Jag förstår mig verkligen inte på amerikaner.
Jag sitter och kollar på "Mannen som talar med hundar" eller vad det heter, och de rastar bara sina hundar 1 gång i veckan i en rastgård!!
Och det verkar dessutom vara överlag?
Jag tycker det är helt sjukt!!
De tycker det är helt normalt att rasta sin hund 1 gång/vecka, och tycker dessutom att det är konstig när hundarna blir aggressiva.
De borde verkligen inte få ha hundar om de inte kan sköta dem.
Ja djur över huvudtaget.

Sånt här blir jag helt vansinnig på!

Vad tycker ni?
Diskutera gärna här i inlägget.

Kommentarer
Jess

Tycker också att det är hemskt! Har du inte sätt det där programmet Djur poliserna eller vad det heter... Där dom hämtar övergivna eller på något sätt vanskötta djur? Det är verkligen hemskt!!!

Ann

Har du kommit på hur du vill göra med håret då?

2008-03-03 @ 21:44:26
Hemsida: http://kykyri.blogg.se
zalina

haha alltså jag behöver bli av med "skiten" jag har för mkt skit, vill inte äga så mkt saker, vill ha lite, bara sånt man använder,, jag har samlat på mig så mkt saker genom åren!! riktig lumpsamlare, t.o.m sparat mina gamla matte prov från åttan lixom! så jag ska slänga & rensa massor, känns som jag bor på en soptipp! haha :)
Sen vill jag förnya hemmet, nya möbler, ny tv.. så då kan det va bra att sälja lite skit :) Hoppas allt e bra me dig annars & sÅ?? kram kram

2008-03-03 @ 22:00:02
Hemsida: http://zalinakarlsson.blogg.se
Ingela

Det är fruktansvärt! Jag/vi har kollat på programmet och vi blir chockade över hur lite kunskap vissa har. Stackars djur - vad tänker människor med kan man ju undra!?

2008-03-04 @ 10:01:29
Hemsida: http://ingelahogberg.blogspot.com
Malin

Jag har också funderat på det när jag sett programmet. Typ "Jo men vi går ut med henne. 2 gånger i veckan går vi ut i 10-15 minuter".. Ehh?? Jag har hund (en golden retriever) och jag har skuldkänslor om jag "bara" går ut med henne 1,5 timmar totalt på en hel dag. Oftast försöker jag få ihop 2-3 timmar motion /dag.. Beroende på hur mycket apport o sök jag kör plus promenader. Förstår inte varför man vill ha hund om man inte orkar sysselsätta den?

2008-03-04 @ 17:21:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...