Sleeping beauty.

[ 2008-03-07 ][ 22:46:19 ]



Nej nu tror jag att det får bli sängen för min del, är så galet trött och mår dessutom lite småilla. Det kan nog komma av att jag vet att lillebror legat i magsjuka i början av veckan och att mamma ligger i det nu ;S Jag har verkligen INTE tid att bli sjuk nu, så i helgen blir det att kurera mig (as usual) så jag håller mig frisk. Jag har en tendens att bli sjuk på helgerna när jag slappnar av eftersom jag vägrar bli det när det är skoldagar.

Jag hoppas verkligen att alla ni andra mår bra och att ni har haft en trevlig fredagskväll!
I morgon kommer det komma en tävling =)

Sussa gott.

Kommentarer
Jenny

Väntar nyfiket på vad det är för slags tävling. Kram

Ann

Bah, alla runt mig har också varit magsjuka, man blir lite paranoid så fort man känner av magen då :P

2008-03-08 @ 08:20:33
Hemsida: http://kykyri.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...