Miss Hawaiian Tropic.

[ 2008-03-14 ][ 08:15:05 ]



Jag fick en inbjudan att komma på casting för Miss Hawaiian Tropic, men jag tror jag skippar det. Känns som om jag skulle vara liiiite gammal mot de andra tjejerna haha ;)
Jag var med i den tävlingen både 1999 & 2002, 1999 kom jag till Sverigefinal, och 2002 tävlade jag mot Malin Gudmundsson (om ni vet vem det är, Sveriges svar på Jennifer Lopez. Panos Emparios modell) och hon vann hela tävlingen i Sverige. Lika glad blev jag för det, för jag blev ju vald kvällens kompis av flickorna jag tävlade mot! =D

Malin gudmundsson.
image503

Jag får slänga upp bilder på det hela sen, ska fixa till mig nu!
Ha det gott idag.

Kommentarer
Nadja

Kul ändå att du blev inbjuden till att vara med :D

SOfia

Hej,Kan du inte lägga ut bilder från Tropic ,skulle vara roligt :)

2008-03-14 @ 12:25:52
Martina Michal

Kan Frida Sjöberg som är 30 så kan väl du gumman! Klart du skall ta erbjudandet om att vara med och tävla! Tror helt klart du kan komma hur långt som helst med den kroppen som du har och utstrålningen som du har!

2008-03-14 @ 12:29:22
Hemsida: http://www.martinamichal.se/blog
Anonym

malin e sååå snyg! Bra blogg du har!

2009-09-03 @ 21:46:23
Hemsida: http://eva.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...