Mer frågor.

[ 2008-03-15 ][ 18:52:13 ]



Sheryl om Frågor.

Hej söta du!

Jodå, (1) hur håller du din hud så fräsh? (2) Hur länge har du och din kille arit tillsammans? (3) Hur träffades ni? (4) Hur håller man vikten? (5) Vad kan man göra åt celluliter? :S
(6) Kan liksom träna bort dom? (7) Har du varit med i Cubus-reklamen?

Kram =)

Svar: 1. Jag måste tyvärr säga att jag fuskar enormt med min hud, så jag förstår inte riktigt hur den kan hålla sig fräsch =S Jag tror inte att jag har hittat "mina" produkter för mitt ansikte ännu, men jakten pågår..
2. Jag och Robert har varit tillsammans i 4 år i juni =)
3. Vi träffades faktiskt först på Lunarstorm och sen i Sthlm där det bara sa klick.. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
4. Hmm hur man håller vikten.. ja du.. Jag är verkligen inte rätt person att fråga då jag alltid har varit jättesmal. Jag äter det jag vill, hur mycket jag vill och när jag vill. Men jag misstänker att jag en dag kommer att få ett bakslag av allt skit jag stoppar i mig ;)
5. Hahahaha jag är ledsen, men jag vet inte. Kan tänka mig dock att man lär träna, dricka mycket vatten och äta rätt för att iaf minimera risken.
6. Se svar 5.
7. Nej jag har inte varit med i Cubus-reklamen, det är flera som har frågat det så vi måste vara lik varandra? =)


Kommentarer
Wysteriia

SJälv har flera frågat om jag är med i någon Armanireklam, så jag har tydligen också någon look-a-like där ute :)

Elin

Jag och min pojkvän har också fyra år i juni=) hihi.. träffades dock ett bra tag innan, men i juni är de fyra år som ett PAR! hihi..

2008-03-15 @ 21:43:40
Hemsida: http://elinlovijsa.blogg.se
Wysteriia

Jag tycker tyvärr att hon ser ut som en transa just nu :S Vet inte vad det är som gör det..Jag tyckte hon såg bättre ut förr.

2008-03-15 @ 22:09:52
Hemsida: http://Wysteriia.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...