Harrys.

[ 2008-03-26 ][ 19:50:52 ]



Jag kom precis tillbaka från middag på Harry´s med tjejerna i båda klasserna (killarna ville inte följa med haha), det var sjuuuukt god mat =)  Jag käkade en Toast Harry´s som består av en tjock bit fläskfilé, rostat bröd, sallad och pommes, MUMS!
Känner mig helt vansinnigt peppad av det positiva beskedet jag fick idag och av middagen, alltid mys & roligt att träffa tjejerna =) (Nej jag är inte gravid, lika bra att förekomma er haha )
Vi har lite planer på vad vi ska göra tillsammans efter vi har gått ut, kan tyvärr inte skriva ut en av sakerna eftersom det är en överraskning för en/några av oss =) Men vi ska iaf ha egen hårvård 2 veckor efter gesällen så vi kan hjälpa varandra med att fräscha upp oss. Sen ska vi försöka att träffas lite då och då så att vi inte tappar kontakten.

Nu tänkte jag att jag skulle svara på lite kommentarer, när äntligen bloggen funkar någorlunda.
*morr för bloggen*

Kommentarer
Ingela

Låter som en lyckad kväll och middag! :-) Får man höra den glada nyheten på den här bloggen också senare ...blir ju så nyfiken på vad som gör dig så glad!? :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...