Fredagskväll = mys.

[ 2008-03-07 ][ 21:42:24 ]



Jag och älsklingen har precis käkat tacos och kollat på Invasion med Nicole Kidman & David Craig.
Jag blev huuuur stressad som helst av den, haha =) Kunde nästan inte sitta still. Jag tyckte att den var bra men det var ett lite väl abrupt slut, det händer en massa hela tiden och helt plötsligt så är det bara.. slut?
Är det någon annan som har sett den?
Vad tyckte ni om den?

Jag öppnade en flaska vin till maten, men det var faktiskt inte ett dugg gott idag så den korkades igen och ställdes undan ingen =S


image479

Kommentarer
Ingela

Hm...var inte vinet gott? Chianti som brukar va bra! Men till tacos skulle jag rekommendera öl för vin passar inte så bra till tacos. By the way åt vi tacos igår! Mmm...såååå gott!!!

Rob

Varifrån har du fått tag i de där marmorerade blåa pelarljusen? Riktigt fina :-)

2008-03-10 @ 20:29:10
Hemsida: http://standardiserad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...