Bloggtorka.

[ 2008-03-18 ][ 21:18:18 ]



Jag känner att jag inte direkt har någon lust att blogga idag efter att ha fått psykbryt i skolan. Jag gjorde min kort afton för andra gången idag och det gick INTE (i mitt tycke) bra. Jag blev så irriterad, stressad och bara så förbannad på mig själv så jag höll på att börja grina. Mitt problem är att jag inte kan se utanför den lilla lilla fyrkant inom vilka ramar jag har fått för mig att en kort afton ska vara. Jag blir helt vansinnig på det och på mig själv.
I morgon kommer hon igen och jag måste banne mig sätta frillan om jag ska kunna klara gesällen, annars kommer jag köra på kort afton. Jag vägrar att köra på gesällen.
Jag tror jag tror jag börjar utveckla ett allt för stort krav på mig själv.

Crap.

Kommentarer
Jess

jaa, fast asså. vi kommer ju upp typ 22. å sen träffas vi ju kl 13. dagen därpå. skulle inte hunnit så mycket på den tiden ;)

Tess Style | www.tess-style.se

Bloggtorka hade jag ickså igår. Men fick till ett ganska bra inlägg nu på morgonen men vi får se hur resten av dagen blir. Jag tror att ju fler läsare man får ju mer press känns det för att skriva bra och sånt. Men jag försöker inte tänka på det och skriva för mig själv gillar folk det så är dom välkomna att läsa vidare.

Gesällen kommer gå jätte bra gumman det vet jag.

2008-03-19 @ 07:28:53
Hemsida: http://www.tess-style.se
Sara

Jodå det kommer gå så bra ska du se - jag menar titta bara på tidigare frisyrer som du postat på bloggen! Lossa lite på stressen och pressen så ska du se att det går vägen!

2008-03-19 @ 09:04:13
Hemsida: http://fashionistasara.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...