This morning.

[ 2008-06-07 ][ 10:33:07 ]



Jag är så där trött så att det var så sjukt jobbigt att vakna. Har drömt massa sjuka saker inatt och speciellt i morse, bla att jag var tillfångatagen, tog mig loss och satte eld på mannen som hade gjort det, blev jagad osv =S Så som ni nog förstår så har jag inga trevliga drömmar. Så är det jämt, jag drömmer alltid massa otäckt.

Nu ska jag fixa ordning mig, packa och sen åka ned till stranden för att steka det obefintliga fläsket som jag har ;)  (Nej jag säger inte att jag är fet, och nej jag hånar inte någon annan och nej jag säger inte att jag är snygg. Bäst att förekomma er innan det droppar in någon sarkastisk kommentar.)
Och vad ska alla ni andra göra idag? =)

Kommentarer
HannahSthlm

Ha en fin dag då på stranden:)!

Jen

nej eller hur! visst va dom jätte mysiigaaa :D

2008-06-07 @ 10:53:12
Hemsida: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Jen

aa :)

ska du göra nått kul idag då?

2008-06-07 @ 11:01:43
Hemsida: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...