Överdriven shopping =S

[ 2008-06-03 ][ 17:34:33 ]



Ni får ursäkta att det har varit så torrt på bloggen idag, men jag har faktiskt varit ledig idag =) Jag följde med älsklingen till doktorn i Falun. Sen har vi varit till Kupolen i Borlänge och jag har spenderat alldeles för mycket pengar, pengar som jag egentligen inte ens har =S Ni vet, jag har äntligen efter över 1 års letande hittat skinnjacka. Enda kruxet var att jag hittade två, och kunde absolut inte bestämma mig om vilken jag ville köpa. Så det slutade med att jag köpte båda två. =S Min tanke var att jag kunde lämna tillbaka den ena när jag väl har lyckats besluta mig om vilken, men om jag känner mig själv så kommer jag säkert behålla båda... Inte bra, inte bra alls.. Sen hittade jag jeans och en klänning och en blus för verkligen inga pengar alls på Lager 70. Jag slänger upp bilder på allt jag har köpt på bloggen sen, och så ska ni få hjälpa mig med vilken skinnjacka jag ska behålla.

Kommer självklart svara på alla era kommentarer senare idag. =)

Nu ska jag fortsätta fixa i köket. =)

Kommentarer
JOSEFINE

roligt med shopping ändå :)

JOSEFINE

svar: jaa

2008-06-03 @ 20:40:33
Hemsida: http://josefiner.blogg.se/
Linn

SV: Jag är låååångt ifrån perfekt!

När jag jobbar i stallet o bara ska va hemma lägger jag ner 2sek på mitt utseende. Om de räknas när jag borstar tänderna typ :'D



När jag ska ut, på fest eller fota oså kan de bli timmar. Jag rider då & då, promenerar men jag gör inget spec & tänker inte på vad jag äter alls ;s ibland kan jag hamna i sådana perioder men de är bara ibland :) Sen älskar jag frukt! :) Men somsagt, absolut inte perfekt.

2008-06-03 @ 21:47:02
Hemsida: http://ffamousunknown.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...