Måste bara svara...

[ 2008-06-06 ][ 23:44:55 ]



Sandra om Läsarreaktion.:
Tja att du insinuerar att frågeställaren skulle se ful ut pga den kommentaren är en riktig klyscha och så gammal potatis...ALLA som får kritik på sina bloggar på ett eller annat sätt försöker alltid svara lite fjortisaktigt "Du är avundsjuk på mitt utseende", "varför har du inga foton". Mitt svar: De kan vara snygga men många har så bra självförtroende att de inte behöver bekräftelse av främlingar på internet;) Puss puss

Svar: Ursäkta men.. VA??? Jag har aldrig någonsin insinuerat att frågeställaren skulle vara ful pga kommentaren, det jag menade var att personen inte var så pass modig att den vågade skriva med en e-mailadress eller blogg till en negativ kommentar. Tyvärr så är det otroligt många som sitter och skriver negativa/elaka kommentarer på bloggar, men de vågar sällan (läs aldrig) skriva ut sin e-mail eller blogg. Ska man skriva en negativ kommentar så tycker jag att man ska ha så pass mycket kurage att man kan stå för det, på nätet och ute i verkliga livet.

Kommentarer
A

Jättefin header!



Ha det bra.

M a m m a . J e s s i c a

God Kväll!

Firat nationaldagen idag?

Eller är du som jag och tycker inte det är speciellt världsligt?

2008-06-06 @ 23:53:49
Hemsida: http://jyees89.blogg.se/
Anna

Jag håller med, tror inte den personen hade tordas säga en taskig kommentar till dig i verkligheten eller med bild. Det är lätt att kritisera andra när man inte behöver stå för det.

2008-06-07 @ 09:03:13
Hemsida: http://smultronet1.blogg.se/
Ann

Det tråkiga är att alla sånna som skriver aldrig kan lämna en e-mail eller länk till sin egen blogg, så att man vet vem man pratar med. Stå för vad man säger, eller knip igen.

2008-06-07 @ 10:27:17
Hemsida: http://kykyri.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...