Lite svammel på kvällskvisten.

[ 2008-06-11 ][ 20:28:28 ]



Ni är ju för underbara =) Ni har kommenterat flera sidor som jag ska ta och svara på alldeles strax.

Jag och älsklingen åkte till nya Ica Maxi som har byggts här i Mora för att kolla hur det såg ut där och så. Det var verkligen stort, fint och massor med folk. =S Vi fick stå i kö ett tag tills vi kom till kassan och när jag är hungrig så är det ett helvete, för jag blir illamående, börjar skaka, känner mig snurrig och så känns det som att huvudet ska sprängas. Visst låter det underbart? Not. jag fattar inte varför jag reagerar så otroligt starkt på hunger. En kompis kompis var in på salongen förut och kollade in i mitt kylskåp där och blev helt chockad över hur mycket mat jag har där, detta är en av orsakerna. Jag kan verkligen inte bli så dålig när jag har kunder, alltså måste jag nästan småäta hela tiden.

Jag har ju glömt berätta att min älskade
Jessica och hennes kille kommer hit till midsommar, det ska bli så grymt kul! =D Vi ska parta, mysa, sola och bada, kommer bli underbara dagar. Jag har lite funderingar på dricka på midsommar bara, jag hade fundering på att göra något som kallas Slash, men jag är lite osäker på receptet. Jag tror det var 1/3 svartavinsbärste, 1/3 juice, 1/3 sprit, och så fryser man det så det blir som sorbet, lägger en kula i ett glas och häller sockerdricka på. Färdigt.
Och jag har för mig att det ska vara riktigt mumsigt, men jag är som sagt inte säker på receptet. Någon som vet?

Mycket svammel blev det, misstäner att jag fortfarande är lite i skakningsstadiet efter hungerattacken.

Kommentarer
Elena

Åh.

Ja, ska nog göra det. (:

e

Sv: Tak =) jag vann en tävling oh fick min design, jag har ingen anning om hur man gör designer men skulle gärna vilja veta hur man gör hehe :) var gör du dina?? :)

2008-06-11 @ 20:34:00
Hemsida: http://meemelie.blogg.se/
Anonym

God kväll tjejen...Hoppas att dagen har varit en bra dag...gjort något skoj? ha en skön kväll...

2008-06-11 @ 20:39:44
Hemsida: http://blondis81.blogg.se/
Miss0

Kan tyvärr inte det receptet. Kan ett liknande men med exotisk juice och kokosmjölk. Riktigt god och somrig. Gillar inte kokos egentligen men det smakar bara lite ;)

2008-06-11 @ 21:31:02
Hemsida: http://miss0.blogg.se/
Jehona

Åhh sötnos, tack så mycket för din kommentar! :) Det värmde till i hjärtat! :)

2008-06-11 @ 21:42:37
Hemsida: http://jehona.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...