Läsarreaktion.

[ 2008-06-05 ][ 23:12:59 ]



lol om Goodiebagen växer.:
Jaså .. du som inte photoshopade dina bilder... hahaha... hur fanken gjorde du headern då? LOL smart

Svar:
Men duuuuuh! Självklart fixar jag till en header, men den är faktiskt gjord via scraping inte PS ;) Och det är inte jag som har photoshopat bilder, det är fotograferna jag tagit dem med ;) Alla andra bilder som inte är plåtad med fotograf är ofixade.
Dessutom, hade varit kul att få se personen bakom kommentarerna, men det lär ju inte hända, för så modig är du inte.. Eller hur? ;)

Kommentarer
Wysteriia

Ja, är egentligen enbart att köpa en mapp man kan ha fickor i ^^ Så har iaf de flesta jag känner gjort :)

Nina

Att folk orkar hålla på att bry sig om sånt, om bilder är photoshopade eller inte :P

Vad skulle det göra om en bild var det då? Är väl inte hela världen liksom. :P

2008-06-06 @ 07:07:24
Hemsida: http://ninawikizz.blogg.se/
Fotograf

Svara inte på nedlåtande kommentarer. Går bra att visa dem, men svara dem inte.



Photoshop ser jag som det digital mörkerrummet. Det finns en hel del för att förbättra analoga bilder med under en framkallning.

2008-06-06 @ 21:54:38
Hemsida: http://stilbild.nu
Sandra

Tja att du insinuerar att frågeställaren skulle se ful ut pga den kommentaren är en riktig klyscha och så gammal potatis...ALLA som får kritik på sina bloggar på ett eller annat sätt försöker alltid svara lite fjortisaktigt "Du är avundsjuk på mitt utseende", "varför har du inga foton". Mitt svar: De kan vara snygga men många har så bra självförtroende att de inte behöver bekräftelse av främlingar på internet;) Puss puss

2008-06-06 @ 23:10:33
Linn

Så är det ju alltid. Så fort nån ser bra ut så MÅSTE det ju vara manipulering, redigering, retuch etc. Eller som alla okunniga kallar det: Photoshop.



Håller med "Forograf".

2008-06-07 @ 11:22:05
Hemsida: http://ffamousunknown.blogg.se/
Anonym

Gillar din blogg, en av de bästa jag ramlat in på, så tummen upp!



Och va löjligt, svartsjuka att hon ser het ut, och inte ni?

2008-06-07 @ 23:50:57
Hemsida: http://sarahsoligber.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...