Läsarfråga

[ 2008-06-05 ][ 13:58:01 ]



Lotta om Proud Mary.:

Hej Maria! Är det inte jobbigt att arbeta i höga skor? Måste vara kul att jobba som frisör. Grattis till yrket! :) Ha en bra sommar!!

Svar: Hej Lotta! Tack så mycket! =)Nej för mig är det inte ett dugg jobbigt =) Dels då varierar mycket på höjden på klackar, och dels så har jag hälsporre så för mig är det grymt skönt att slippa belasta hälarna så mycket =)

Hiihi om Proud Mary.:

Lite varmt i jeans kanske=)

Svar: Nej inte ett dugg eftersom jag jobbar i en källare så här nere är det så svalt så =)

Kommentarer
Linn

Sv; Ja, precis men jag tycker man får unna sig lite gött :) Man ska ju må bra psykiskt oxå :):D



Japp, jag har löshår. Limmade trens :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...