Helgen som var.

[ 2008-07-29 ][ 23:04:31 ]



Ja herregud så värdelös jag är på att blogga! =D
Just nu känns det som att livet nästan springer ifrån mig, känner inte att jag hinner med just någonting. =) På dagarna så känner jag inte att jag kan sitta och blogga de stunder jag inte har kunder eftersom jag känner mig otrevlig mot min elev, och de stunder på kvällen som jag kanske har fri så är det annat jag måste prioritera före =S Ni får hålla ut, det ska blir bättre, jag lovar =)

I vilket fall som helst, kan ju berätta lite om helgen.

Fredagen var det plåtning hela dagen mellan 10-22 och en backstagebild kommer här eftersom batteriet såklart dog i kameran =/:
Min söta mua som ska börja hos mig, fixar mig till plåtningen =)

Lördagen hade jag en brud + tärna på morgonen som jag fixade ordning, bilder från det kommer så snart jag får bilderna av min elev =)
Direkt efter det åkte jag hem till mamma och grillade, vilket är både roligt och utmattande när man är 10 pers och det ändå fattas personer i familjen =) Det var alltså jag, mamma, hennes man, min bror och hans son, min syster, hennes sambo och deras två barn och min lillebror. Myspys.

Söndagen
var det ju dags för ytterligare plåtningar, eller skulle ha blivit om inte bilen lät konstigt, vilket den inte gör längre! *morr* Allt det kan ni läsa i inlägget nedan.
Så jag blev sur när jag inte kom till fototräffen i Falun och satt mig på bussen till Sthlm istället för att överraska mitt hjärta dagen därpå när han skulle droppa av Jimmy där. Så när jag satt på pendeln till Jakobsberg och det var 10 minuter kvar så ringde jag
Jessica och frågade om grillen hade öppet.
Så här lät det:
Jag: "Hej, du är grillen öppen nu?"
Hon: "Ja vaådåd?"
Jag: "Bra, möt mig där om 10 minuter"
Hon: "Vaaaaa?! Skojar du med mig?"
Jag: "Nej" Och så skrattade jag =) Så hon och lilla Tyson (vovve) som hon fick hem samma kväll kom och mötte mig och han var banne mig det minsta jag sett! =D Hans ansikte är lika lång som min fingerled från nagel till knoge =) Helt underbar.

Måndagen, har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. Det märktes att helgen sparkade tillbaka. Herregud, både jag och Jessica låg och halvsov på soffan och madrassen som Jessica sovit på för Tysons skull, i väntan på att killarna skulle komma.
Robert kom in och såg ut som ett frågetecken och undrade vad jag gjorde där =) Sen åkte vi hem, mamma, lillebror och Hans-Erik kom och åt pizza med oss och så stannade lillebror kvar över natten.

Idag har jag jobbat och sen firade vi mormor som fyllde 82 år idag. Vi hade tänkt att vi skulle äta på Strandserveringen i Orsa, men det var så sjukt lite att välja på och så vansinnigt dyrt (105kr för en hamburgertallrik....?) så vi funderade på andra alternativ och Hans-Erik (plastpappa) kläckte den inte helt brilljanta idén att vi skulle äta på Björnidet i Grönklitt. Maten var minst lika dyrt och inte alls värd pengarna, det är nog ett ställe jag aldrig mer kommer att äta på. Skaffa för guds skull bättre kockar!
Sen åkte vi upp till Toppstugan och tittade lite på de Sibiriska tigrarna som finns där, mäktiga djur =)

Sen har jag och hjärtat tittat på Supersugen och myst =)

Så som ni märker så jag har jag ganska så fullt upp haha ;)
Well well, mer bilder kommer upp så snart jag laddat min kamera =P

Kommentarer
sanna

Låter great :)

em

jag vill se mer bilder :D

2008-07-30 @ 02:22:59
Hemsida: http://foreverwithin.blogg.se/
Marika

Oj det va mycke du har fått gjort i helgen... Alltid kul att det händer nått nån gång:) Nehe nu ska jag göra mig iordning inför stranden:) hoppas du får en trevlig dag...

2008-07-30 @ 07:32:57
Hemsida: http://marika79.blogg.se/
Ann

Trist att du inte tog dig iväg till Falun, men det låter som att du hade det ganska trevligt ändå. Kul att få överraska lite :)

2008-07-30 @ 09:18:33
Hemsida: http://kykyri.blogg.se/
CityGirl

Tråkigt det inte blev något plåtning.

2008-07-30 @ 10:42:47
Hemsida: http://citygirl.nu
Martina

Fullt upp hör jag =)

2008-07-30 @ 12:17:11
Hemsida: http://martinag.blogg.se/
Ann

Skönt att du fick plåta lite på fredagen iallafall så att du fick ge utlopp för lite kreativitet :)

2008-07-30 @ 14:27:57
Hemsida: http://kykyri.blogg.se/
jaanet

men gud vad du hunnit med!! :-) Låter som en ganska kul helg dock :-)

2008-07-30 @ 15:07:38
Hemsida: http://janeteklund.blogg.se/
Erik L.

Redigt med action denna helgen minst sagt=)

2008-07-30 @ 19:05:33
Hemsida: http://erikloose.blogg.se/
Ann

Haha ja jag känner igen det där, man förbereder sig, har en bild i huvdet och sen blir det inte av... kreativfrustration! :D

2008-07-30 @ 21:31:55
Hemsida: http://kykyri.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...