Lunchtime!

[ 2008-07-17 ][ 15:07:22 ]



Puh, dags för lunch. Underbart med massa kunder =P  Nu börjar det märkas att ryktet går, för jag har haft kunder idag som har hört av någon bekant/arbetskompis/mm att deras dotter/de själva osv har varit hos mig så då bokar de också in sig =)
Jag längtar ihjäl mig tills tjejerna ska börja här, det känns som att det kommer bli stort och jag gillar dem verkligen av det jag sett hittills när vi träffats.

Nej, dags att käka så jag får lite ny energi =)
Vad gör ni andra dag?

Kommentarer
amanda

ingeting alls, för lille jag är sick :( ha en bra dag.

Sofia

Jag längtar ihjäl mig jag med! :)

2008-07-17 @ 15:57:53
Jennie

Va roligt med din salong..:)!! Fixar du extensions oxå..?? åker till Falun varje gång jag fixar håret nu.

Kram från Jennie

2008-07-17 @ 18:12:24
Hemsida: http://jennieleee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...