Helgen som gick.

[ 2008-07-14 ][ 00:59:31 ]



Okej, har liksom inte riktigt haft tid att uppdatera er om helgen, men här kommer iaf lite:

Fredag:
Slappade hela dagen tills det var dags att fixa ordning oss innan festen. Drog ned till grekrestaurangen Korfu på hörnet för lite gott käk och en öl innan vi drog vidare. När vi kom till T-centralen insåg vi att vi var mer än lovligt tidiga så vi tänkte ta en öl och en cider innan vi åkte vidare. Försökte med O´learys men fick inte komma in för att vi hade systempåsar med oss så vi satt oss på det där fiket precis bredvid och tog oss en varsin dricka. Satt och pratade äckel (spyor och sånt =S Hur vi kom in på det vet jag inte) och skrattade som bara den =) Åkte vidare till festen där jag bara kände Jessica, tur att jag ha tvingat mig av med blygheten så jag vågade ta kontakt och prata, för det blev ganska så trevligt, fick dock lite hemska erbjudanden om hångel med en långhårig slusk *uäck*

Lördag:
Dags för Grönan, trevligt som bara den med karuseller och uppträdanden av Takida, bröderna Rongedal och Alcazar. Gick in på restaurangen för att kolla om jag såg söta A, men icke! Glädjen tog ganska så snart slut när Jessica klämde sin stackars tumme i Kvasten =S En jädra tur att hon har gele på sin naglar iaf, annars hade det kunnat gå ganska illa!
 Efter Grönan blev det bara mys framför tvn, där jag och Jessica nästan somnade haha =)

Söndag:
Har varit en galet skön slappdag! Killarna lagade middag till oss och sen blev det bio, Indiana Jones. Den  var helt okej, men ingen wow film dock. tycker nog Harrison Ford börjar bli i äldsta laget för att leka hjälte ;)

Ni glömmer inte bort att tävlingarna avslutas i morgon va? =)

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...