Gratis presentkort =P

[ 2008-07-26 ][ 21:30:48 ]



 
Klicka här.

Visst vill väl även du ha gratis presentkort som man kan shoppa lös för? =D Jag har samlat ihop 1652 poäng genom att handla på nätet, varit med i tävlingar, värvat folk och gjort klick, så jag har med andra ord ett presentkort på 500kr redan, men jag vill vänta till jag fått ihop 2000 poäng så jag får ett presentkort på 700kr =P
Det där med att samla på poäng när man handlar på nätet är så himla smart, jag loggar in, handlar och samtidigt får jag poäng så jag kan samla ihop till presentkort så jag har ytterligare riksdaler att handla för. =D

Så här enkelt är det:
När du reggar dig så får du 75 poäng redan då och skulle du värva någon som är aktiv (med aktiv så menas det att personen måste samla ihop 100 poäng genom annonser) så har du ytterligare 200 poäng per person som du värvar. Är du riktigt duktig på att värva så har då snart massor med pengar att shoppa för =P Var med på tävlingar och få 1-5 poäng per tävling, det kanske inte är mycket men många bäckar små. Och glöm som sagt inte att logga in innan du shoppar loss på nätet! Där har du många värdefulla poäng =)

Du kan välja på presentkort hos bla H&M, Åhléns, Vero Moda, Siba, Mio och Kicks.

Jag hoppas ni joinar mig i jakten på gratispengar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...