Home at last =)

[ 2008-01-03 ][ 18:40:27 ]



Då var man hemma igen då =) Det har varit så s a t a n s kallt i salongen idag så jag har nästan frusit röven av mig =S Fick nästan lite röd "Rudolf" nos där ett tag. Har inte gjort allt för mycket idag, de andra har haft det lugnt de med men jag har iaf schamponerat lite och lagt i färg + ursköljning. Sen har jag tittat på en massa. Oerhört upphetsande va? ;) I morgon ska jag klippa en del iaf, så det känns bra. Någon som har tråkigt? ;) Då får ni gärna komma till salongen så kan jag göra en uppsättning, läggning eller något =)

Nu måste jag hitta på nån mat =S*idétorka*
image280

Kommentarer
Wysteriia

Friskis och svettis har säkert en massa pass som inte kostar så mycket! Kolla med dom!

Nej jag fattar inte det jag heller..o på bilddagboken? Den är väl mest till för vänner...dom lär ju se att det inte var hon på bilderna..

Wysteriia

Vet inte vad hon tänkte.

Aja, ska ta o stänga här nu o sen traska hem! :D WOHO!

2008-01-03 @ 18:51:02
Hemsida: http://Wysteriia.blogg.se
Juliussigrun

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-09-01 @ 10:03:00
Hemsida: http://juliussigrun.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...