Dröm.

[ 2008-01-27 ][ 11:41:15 ]



Haha jag hade en fullständigt ologisk dröm inatt (som drömmar oftast är). Jag drömde att jag var i Farsta centrum och skulle gå in i SWE butiken där mina och Ejjans bilder hänger som planscher för att kolla läget. (Som Tilda gjorde, vilket ni kan titta på här)
Ingång till butiken låg i ett dike ( =S) och jag fick lov att klättra ned i en slänt för att komma till diket och ingången, sen när jag lyckats komma in i butiken så är det en superliten, ful butik med blommiga tapeter. Fråga mig inte varför det fanns blommiga tapeter.. Och förut att det fanns dessa sjyssta (not) blommiga tepeterna så luktade allt.. gammalt, ni vet typ som i en stuga? Så jag går runt ett varv i butiken för att kolla på våra planscher och så ser jag att de har låtit någon göra gräsligt fula kopior på våra bilder, fast med andra modeller.
Sen vaknade jag.

Normalt va?

Bjussar på bilden de hade kopierat.
image357

Kommentarer
Pernilla

Jaa vi hoppas oxå på att få komma iväg snart igen, nästa år eller nästa igen. Men hoppas på nästa :) Då blir det nog Thailand igen, men ett annat resemål. Jaa vi är ganska så bruna, jag mest. Min sambo blir inte lika lätt brun. Ha det så bra, kramis.

tilda

haha vilken dröm! gud så snygg bild :) ♥

2008-01-27 @ 12:48:14
Hemsida: http://aouch.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...