Blekinge.

[ 2008-01-12 ][ 22:05:35 ]



Jag har förresten glömt bort att visa lite bilder från Blekinge så här kommer de!
image309
Bild 1: Jag leker veterinärassistent när Norton skulle sys.
Bild 2: Utslagen hjälte.
Bild 3: Jag och favvo Malin.
Bild 4: Norton pussar en massa på plasthusse Robert.
Bild 5: Jag och hjärtat strax innan 12 slaget. Syns det att jag var dålig eller? =S
Bild 6: Champagneglaset.
Bild 7: Champagnen vi skålade i.
Bild 8: Den fina dukningen svärmor gjort till nyårsmiddagen.

Ego moments i Malins kök ;)

Jag är alltid så otroligt dålig på att ta bilder, men eftersom jag har fått en ny kamera av älsklingen så ska jag bli bättre på det =)
image303

Kommentarer
tilda

fina bilder :D

Malin

Saknar dig massor gumman!! Håret sitter fortfarande kvar :P. Hur du blivit utvald till deras kampanj ännu!!??!!! Jag börjar bli otålig... *grrr* ;)

2008-01-13 @ 21:44:40
Hemsida: http://mallin.blogg.se
Martina

Vilken fin vovve! är det din ?

2008-01-14 @ 12:47:09
Hemsida: http://martinag.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...