Vad säger ni?

[ 2008-02-11 ][ 22:46:50 ]



Jag har lite frågor ang. min blogg som jag verkligen behöver hjälp med =)
Så speak up!
Vad skulle ni vilja se i min blogg?
Videobloggar?
Tävlingar?
Något annat?
Videobloggar har jag inte vågat mig på ännu för jag känner mig så töntig att filma mig själv haha =)

Så som sagt, speak up så jag kan förbättra min blogg ännu mer! =)

Nu: Sängdags! *skönt*
I morgon: Spinning som gäller 7.45. 
Enda problemet är att jag inte har några träningsbyxor med mig, glömde dem i Mora =S *crap*

Kommentarer
Littlejohn

Videobloggar är kul, men lite väl avslöjande tycker jag. Lite av mystiken bakom orden försvinner då.

Tävlingar är så vanliga. I så fall skall det vara några roliga och ovanliga priser.

Sedan tycker jag du skall försöka skriva lite om dina egna tankar och idéer. Hur resonerar och tänker en ung kvinna? Vad reagerar hon på...

Sedan är det alltid kul att läsa om saker som gått snett, men som du själv kan skratta åt idag. Antar att det hänt en del dråpligheter när du modellar, eller hur?

Men vad tycker du om min blogg? Några tips?

Hoppas natten var bra!
God morgon förresten!

paulina

jag har inte valt frisyr ännu. Balen är inte förrän i maj:) Jag bor i Landskrona. du då?

2008-02-12 @ 06:34:22
Hemsida: http://paulinawallentin.blogg.se
annaa

videobloggar är kul att se.. lockar fler läsare...men tror jag tycker de är kul att se enbart av anledningen för att dom är så extremt löjliga =) man skäms för personerna som gör dom typ.. hhaha..fast filmar man från en fest eller annat kul..nått man gör.. då är det kul med videobloggar.. men inte när man filmar sig själv typ:

" hej allihopa, idag är jag lite trött.. de här är mina kläder idag.. jeans från hm bla bla bla.. och sen ska jag till skolan.. asså shit jag har prov idag.. önska mig lycka till...."

så ska du ha videoblogg vet du va jag tycker iaf =) filma grejer du gör..! kanske nån frisyr lr nått du stylat så man ser från alla vinklar + att du själv är med och pratar lite om den.. typ såna grejer att videoblogga om =)

2008-02-12 @ 13:43:59
Hemsida: http://mizzsunshine.blogg.se
Anders O

Så fort det är en bild så hajar iaf jag till och man blir mer intresserad. Tycker att ditt teckensnitt på texten är lite svårläst. Jag funderar på varför jag kollar din blogg varje dag, har nog att göra med att jag gillar folk som kör sin egen grej och gärna visar upp och inspirerar andra. Det tycker jag du gör bra, berättar om din utbildning, visar bilder från modelljobb. Det som är din vardag blir intressant för de vars vardag ser annorlunda ut jämfört med din. :)

2008-02-12 @ 16:12:09
Hemsida: http://whypoc.blogg.se
Erik

Videblogg vore kul=)

2008-02-12 @ 19:49:08
Hemsida: http://erikloose.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...