Stilanalys.

[ 2008-02-21 ][ 18:05:15 ]



Idag har vi haft stilanalys, vilket var jättekul och jätteintressant! =)
Intressant att titta på varandra på ett helt annat sätt mot vad vi har gjort.
Jag hade iaf en normal/lång & smal kropp och ett diamantformat ansikte =)
Sen gick vi ned på stan och kollade vilka kläder + färger vi ska ha, så jag shoppade en klänning, en tunika, en t-shirt och benvärmare för mina 550kr som jag hade på H&M =P
Fick till och med 60kr kvar haha =)
Sen köpte vi fika och gick tillbaka till skolan, där vi släckte ned, tände ljus och satte oss ned i en liten fyrkant och fikade och bara prata en massa skit i över 1½ timme, URMYSIGT! =D

Nu orkar jag inte blogga mer idag, känner att jag behöver ta igen lite sömn så det blir nog att duscha, titta på tv och sen sova tidigt.

Missa inte att titta på Efterlyst ikväll kl 21.00 då det kommer att vara om mordet i Mora.

Kommentarer
Sara

Hej du! Jag vet ju att du rör dig i Stockholm då och då och undrar därför om du vet om något proffsigt ställe där man gör färg/stilanalys och även får med "palett"?
Jag fick det i födelsedagspresent av min sambo att göra en sådan då jag tjatat om det lääänge hehe. Sökt som en tok på internet men inte hittat!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...