Skitförbannad!

[ 2008-02-28 ][ 06:27:46 ]



Fy satan, jag skulle kunna strypa de j*vlarna som bor på det här student hemmet!!
3.30 blev jag väckt av att det var nån brud som skrek som en idiot på sin kompis i korridoren utanför min dörr, hon skrek så mycket att jag helt seriöst trodde att det var väckarklockan som jag hade råkat ställa way för högt, så jag började fippla på den när jag vaknade.
Blev asförbannad när jag fattade och hörde att det var massa folk i korridoren som hade efterfest så jag drog täcket runt mig och slet upp dörren, då var de precis påväg ut, så den tjejen som hade skrikit så sa "Vi är på väg, förlåt, vi är på väg"
Jag blängde på henne och de andra som gick förbi och drämde igen dörren och låste. 5 var cirkusen igång igen, då blev jag väckt igen av att de höll på här utanför. Men vid det laget så var jag så sjukt trött så jag orkade inte ens kravla mig ur sängen.
Jag ska banne mig lägga in Securitas journummer så man kan ringa dem är det är så här.
De är så himla respektlösa!
Tänk om jag skull haft en jättestor tenta i morgon och jag VERKLIGEN hade behövt min sömn för att klara den?
Eller om det hade varit gesällen i morgon som jag ska lyckas prestera i en massa moment?
Jag brukar inte göra det, men jag ska banne mig skriva en lapp och sätta upp på ytterdörren!

Jag la mig verkligen i tid igår för att jag kände att jag har varit så trött hela veckan, och för att jag börjat bli lite småsjuk igen, jag struntade till och med i ett program som jag ville se, enbart för att sova igen lite.
Och nu är jag tröttar än någonsin.
Tack så j*vla mycket.

Idag fyller iaf fasters lilla Leo år =)
Han blir hela 1 år!
Helt sjukt så tiden går fort =)
image439image440

Idag har vi Tema killar så jag ska klippa och färga Pult =)
Ska bli kul att göra en förändring på honom! =)

Nu ska jag ta min extrema huvudvärk och fixa iordning mig.

Fortfarande pissed off.

Kommentarer
Jess

Som sagt.. vad tiden går fort. Han var ju bara en liten plutt nyss ju hehe. Hoppas din huvudvärk går över å att du får en bra dag på skolan =) Kramis

Nadja

Hatar folk som är så respektlösa! :/

2008-02-28 @ 10:40:50
Hemsida: http://sweetladysoul.blogg.se
Pernilla

Fyy förstår att du blev sjukt sur. Det är jue det värsta som finns att bli väckt så, speciellt när man ska upp tidigt!! Hoppas du får en bra dag i alla fall, kramis.

2008-02-28 @ 10:54:41
Hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Sanna

Urs det är så hima jobbigt när andra härjar och man vaknar.
Min granne brukar åka skateboard eller något liknande inomhus så jag blir helt tokig när jag ska sova.

2008-02-28 @ 11:03:02
Hemsida: http://saani.blogg.se
Tess @ Tess Style

fy fan vad sur jag hade varit. varför kan inte folk visa respekt för andra. Man skriker inte i en korridor.

2008-02-28 @ 11:19:40
Hemsida: http://www.tess-style.se
Elin

Naaaw han är juh såååå söööt :D *pussa*

2008-02-28 @ 13:30:36
Hemsida: http://ellee.tjejsajten.se
littlejohn

Tja ba...

Idag vill jag bara gratulera skönheten ;-)

2008-02-28 @ 18:43:33
Hemsida: http://littlejohn.blogg.se
Sandra

Grattis på namnsdagen!!

2008-02-28 @ 19:40:55
Mia

Bor du på studenthem? :)

2008-02-28 @ 21:28:06
Hemsida: http://miizing.blogg.se
Anonym

Du kan ju ändå ringa fastighetsägaren/den du hyr utav så här i efterhand och förklara att det var ett jävla liv. De kanske då får en tillsägelse och det räcker för en del att inse att de ska hålla käften om nätterna.

2008-02-29 @ 19:06:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...