Myskväll!

[ 2008-02-15 ][ 22:17:28 ]



Vilken myyyyskväll vi har haft idag! =)
Älsklingen hämtade upp mig på salongen, hem, duschade och gjorde iordning oss och sen åkte vi till Vi på Hörnet och käkade.
MUUUMS!
Jag önskar verkligen att ni hade kunnat smaka det vi ätit idag! 
Vi beställde in oxfilé med pepparsås och chilistekta grönsaker och potatisgratäng, herregud så gott det var.
Jag beställdedock med bea eftersom jag är osäker på hur pass mycket krydda mitt magsår klarar, men det var lika gott det =)
Sen åkte vi hem och satte på en film, det fick bli lite action, Live Free, Die Hard med Bruce Willis.
Den var bra!
Rolig ibland, mycket action, saker sprängs och alla dör, lite väl överdriven ibland bara.

Dessutom så fick jag min nya mobil idag, såå fin! *lovely*
OCH!
Jag fick ett brev från H&M med hela 550kr att shoppa för + 20% på en valfri vara! =D
Wiiiiiiiiiie, shopping!

Berätta, vad har ni andra gjort denna fredagskväll? =)


Kommentarer
Anna

Härlig kväll! Mysigt! Har jobbat, och sen stannade jag kvar och låg i vår nya sköna massagefåtölj! Den måste du testa nästa gång du följer med Elin! :) Lovely!

Anna

Vi har plockat bort lite solarier i cafeterian så den står i ett av de rummen nu :) HOn hade i en del rött tror jag som blev väldigt mycket rött, snyggt, men inte som jag tänkt mig... får låta det tvättas ur lite så kanske jag vågar visa upp det oxå.. haha... Hoppas verkligen bara den röda delen går ur...

2008-02-15 @ 22:36:59
Hemsida: http://annaofsweden.webblogg.se
Pernilla

Åhh låter som ni haft en jätte mysig kväll med god mat och allt =) Ikväll så har vi varit hos mina föräldrar och spelat lite kort och så, var trevligt!! Ha det bra, kram.

2008-02-15 @ 23:22:36
Hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Linda

Låter som du haft en riktigt toppenfredag! Min va helt oki.. men det veeti fasen om den slår din..hehe Ha en mysig kväll! Btw: Vill se nya mobilen oxå..

2008-02-16 @ 19:39:07
Hemsida: http://trueblonde.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...