Goldwell kurs.

[ 2008-02-03 ][ 20:08:45 ]



Jag och Anna åkte till Goldwells studio idag och var totalt inställd på att det skulle vara en visning, men det visade sig att det var en kurs som vi skulle assistera på.
Tjejerna som var på kursen gick den för att bli färgexperter, och jag måste bara säga: FY F*N va den var bra! =D
Jag har lärt mig så SJUKT mycket idag! =D
Kände mig helt euforisk när jag gick därifrån (1½ timme än vad vi skulle haha), jag ville bara stanna och fortsätta lära mig.
Som tur är så är det en dag i morgon också =)
Jag blev helt förälskad i deras lokaler, stoooora, luftiga och riktigt sjysst inredning!
Jag vill åsså ha...

Kommentarer
zalina

En stor miss!! haha....på vilket sätt ser den konstig ut då? haha den ser normal ut när jag tittar iaf :P

Pernilla

Åhh låter som du haft en jätte bra dag jue och det är bra när man samtidigt lär sig något =)

2008-02-03 @ 22:33:57
Hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Torsteinfilippa

Beautiful site!

2008-09-30 @ 10:11:29
Hemsida: http://torsteinfilippa.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...