God morgon!

[ 2008-02-02 ][ 07:04:34 ]



...eller inte =S
Det blev inte mycket sova för min del idag heller.
Tåget går 8.27 och jag hade satt klockan på 6.50 så jag skulle ha mycket tid på mig med packning och sånt innan jag drar.
Men runt sex drog älsklingen klocka igång.
HÖGT som f*n!
Jag höll bokstavligt talat på att hoppa ur sängen.
Det var verkligen en chock väckning.
Sen var det kört att sova tills min klocka ringde eftersom han slamrade där ute (hans och min uppfattning på att vara tyst är inte riktig samma sak ;) ) och en katt som j*vlas med en hela tiden.
Hon bråkar med mina fötter, hon krafsar på dörren osv.

Som tur är så har jag en ca 4 timmars tågresa framför mig, så jag hoppas sannerligen att det inte är något barn som skriker, några fjortisar som fjantar sig eller något sådant för då är de körda ;)

Nej nu lär jag fixa mig så jag hinner! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Pernilla

Känner igen det där, min sambo kan inte heller vara så tyst när han går upp innan mig. Jag hoppas du får en bra dag, kram.

Ann

Du drar ju på dig ett magsår om du inte slutar stressa tösen!

2008-02-02 @ 13:41:20
Hemsida: http://kykyri.blogg.se
Nadja

haha min sambo är likadan, vet inte hur man försöker smyga när den andra sover :D

2008-02-02 @ 17:28:02
Hemsida: http://sweetladysoul.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...