Fråga.

[ 2008-02-07 ][ 21:03:22 ]



Jag fick en kommentar som lyder:

Kajsa S. om
Är det bara åt mig?

Hej!
Du är jättefin. Vad är dina mått? kg , längd osv? =) Hur ofta tränar du och vad?

Svar:
Tack Kajsa! =D
Hmm mina mått, jisses, har inte så stor koll på dem =)
Jag är 170cm lång och väger 54kg.
Hhhrrrm...
Jag är urusel på att träna =S *skäms på mig*
Dock ska jag börja så snart jag "flyttar" hem till Mora igen. *längtar*
Den enda träning, förutom vardagsträning, är träningen på skolan varje tisdags morgon.
Det är allt från vattenyoga till spinning som står på schemat då =)

Har ni några andra frågor? =D


Kommentarer
Josiee

roligt att du svarar på frågorna du får:) hoppas du har en trevlig kväll:D

petra

Hur "kom du in" i modell branschen? :)

2008-02-07 @ 21:27:30
Hemsida: http://petrawiklund.blogg.se
petra

Nej verkligen inte. Precis =) Om det är nåt man verkligen vill.

2008-02-07 @ 21:28:27
Hemsida: http://petrawiklund.blogg.se
Anonym

Är det bara hos mig lr är det hos fler, tycker teckensnittet är lite svårt att läsa? Kanske är min skärms inställningar ? :(

2008-02-08 @ 09:20:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...