Bokföring.

[ 2008-02-13 ][ 12:32:43 ]



Lunchtime.
Vi har bokföring idag, och jag blir blir heeelt vansinnig på att siffrorna inte stämmer! *morr, spott, fräs*
Jag har rätt siffror men på något vis så stämmer inte summorna.
Jag har väl fummelfingrar eller något eftersom jag slår fel.
Blir inte bättre att jag ser att läraren har gjort fel på sitt facit heller haha =)
Jag tycker ändå att jag är rätt duktig på bokföringen, speciellt med tanke på att jag aldrig har sysslat med det innan.

Så.
Nu ska jag gå och trycka in lite mer kunskap.

Kommentarer
Littlejohn

Helt rätt inställning, jag gör alltid rätt...

Jag väntar fortfarande på jordgubbarna

*ser ut som en liten snäll hund med ledsna guldbruna ögon*

Jess

hatar bokföring.. det är det ända man tänker på.. "gör jag rätt" åhh.. jag e så trött på skiten! å skatteverket... dom får man ju sitta i kö till i minst 30 min för att fråga en piss enkel fråga som tar 3 sek att svara på.. för mail tar det 2 veckor innan dom svarar på.. suck, spott fr4ås tugg..... Bläää

2008-02-13 @ 18:23:43
Hemsida: http://princessjess.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...