Alla <3sdag.

[ 2008-02-13 ][ 18:34:48 ]



Jag och älsklingen har bestämt att vi ska fira på fredag istället för i morgon eftersom jag är i Falun då, och på menyn står det middag ute någonstans och sedan bio =)
Det är så himla sällan vi äter ute, vi beställer alltid hem, tråkigt nog.
Så det ska bli galet mysigt att äta ute med mit hjärta =)
*mysfaktor = hög*
Vi känner inte att vi behöver köpa något till varandra, utan det viktiga är att vi får umgås, göra något tillsammans och bara mysa.
image404

Men om bara 4 månader så firar vi 4 år så då tänkte jag hitta på något mys =)
Fast jag berättar inte vad eftersom han läser min blogg ;)
*Got ya!*

Vad ska ni göra på alla hjärtansdag?


Kommentarer
tilda

Mysigt (: Ska nog inte göra nått speciellt, hehe ;P
kram

Missjeni

Jag och pojkvännen ska fira på restaurang och mys :)Hoppas ni får en mysig dag på fredag då :)

2008-02-13 @ 20:32:08
Hemsida: http://jeni.blogg.se
Tormodkatarina

Informative website! Thanks!

2008-09-19 @ 09:04:59
Hemsida: http://tormodkatarina.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...