Irriterad.

[ 2008-12-15 ][ 09:27:51 ]



Men jippi! ....Inte...
Vi har börjat haft öppet från 10 istället för från 9 eftersom vi har märkt att det inte är allt för många som vill klippa sig så pass tidigt (självklart gör vi undantag om en kund vill det) men idag hade jag en kund inbokad kl 9. En klipp och färg till råga på allt som ger en hel del pengar. Tror ni kunden dykt upp? Nej just det...
Jag har ringt till henne men hon går inte att nå. Sådant här blir jag så fruktanvärt irriterad på, snacka om att slösa med min tid!
Detta är en av anledningarna till att vi skrivit på vår hemsida:

Vid förhinder ska avbokningen ske senast 24 timmar innan bokad tid.
Ej avbokad tid debiteras med halva behandlingskostanden.
Avbokning skall ske genom besök eller telefon.

Och vet ni vad? Det kommer jag också att göra, för det finns andra som hade velat ha denna tiden.


Kommentarer
Agnieszka

Jag tycker det är jättebra att ta en avgift om folk är så jävla lata så man inte ens kan ringa och avboka tiden.... okej om man ligger på sjukhus och är jättesjuk eller så.... men då kan man ju be någon annan ringa...

kramar

Jess

Hur gör du det? Jar har länge undrat men inte tagit reda på det ..

2008-12-15 @ 10:45:42
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/
Jess

Okej, kanske jag kan få en kopia när vi kommer upp.? jag har haft såå mycke sånaa kunder å de e jag så trött på! jag har ju skrivit kundregister nu meed adress osv så nu jävlar haha

2008-12-15 @ 11:11:02
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...