Håller fortfarande på och fixar.

[ 2008-12-08 ][ 11:48:14 ]



En ny dag och nya bekymmer.
Jag är hemma nu på förmiddagen så jag hinner fixa allt som ska fixas inför mitt Tupperware party ikväll, ja och så att vi ska kunna sätta igång med målandet i gästrummet såklart. Men jag är i alla fall så att jag vill att allt ska vara så snyggt som möjligt när man får besök.

Jag ska även hinna med att baka inför ikväll, det blir en smarrig saffranskaka som riktigt smälter i munnen och som ger en mersmak, mums!

Back to cleaning, over and out.

Kommentarer
Anonym

Åh, en sådan saffranskaka skulle jag vilja ha receptet på! Är på jakt efter ett saffranskake recept faktiskt!!

2008-12-08 @ 19:38:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...