Back on track.

[ 2008-12-03 ][ 09:58:30 ]



Idag mår jag tack och lov mycket bättre (vi får väl se hur det blir ikväll) =)
Har verkligen mått som en påse skit de senaste två dagarna.

Men idag blir det nya tag! Jag funderar på att vara så seriös att jag tar en promenad till salongen istället för att åka buss eller be Robert hämta mig, frågan är om det är så smart efter att ha mått så dåligt i två dagar?

Hur som helst så vill jag såklart veta vad ni har sysslat med hela helgen och måndag och tisdag! =)

Kommentarer
ejjan

hahaha fan att du ska va så genomskådande alltid..



..de kvarstår bara att jag ändrar de i bloggen då :)



haha, jag har fan gjort om hela sidan själv tammefan. visst vart de läckert. ;D

Ingela

Vad skönt att du mår bättre!



ja det vore kul att ses någon gång. Hojta till när du ska till Sthlm nästa gång så får vi se om vi får ihop tider och stunder.

2008-12-03 @ 10:28:11
Hemsida: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Alexandra

Härligt härligt :D:D

Så nu är det bra då ?

2008-12-03 @ 15:40:51
Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...