Mucho to do.

[ 2008-08-11 ][ 07:35:03 ]



Oh yes så pigg jag är, eller inte =)  Inte blev det bättre av att jag blev väckt i morse några gånger.

Det känns som att jag har så överväldigande mycket som ska fixas innan vi åker till Sthlm i morgon kväll efter jobbet. Jag ska nämligen äntligen på min älskade färgkurs ons-tors! Wiiiiie =)
Det som måste fixas är:

♥ Jobba (såklart)
♥ Möte med Wella
♥ Skicka in papper så jag får några pengar denna månad
♥ Bokföring
♥ Fixa klart allt med momsen för juni och skicka in det
♥ Skjutsa katterna till Orsa (surprice mamma! ;D)
♥ In till bilverkstaden och beställa tid till service (usch dyrt) samt fråga om han tror att bilen pallar att åka till Sthlm igen utan att braka ihop så som den låter haha =)
♥ Ringa en sjuhelsikes massa samtal
♥ Kiropraktorn/massören ikväll (det var på tiden! ;) )
♥ Sen var det en massa mer igår som jag kom på men som jag inte kommer ihåg idag =S
Sen mitt i allt det där hade jag velat haft en chans att pressa in att träffa Elin också, men hur sjutton ska det gå till? =S

Nu, in i duschen och sen frukost.

Vad ska ni hitta på? =)

Kommentarer
Ann

Jag börjar min första arbetsdag efter semestern idag, tillbaka till verkligheten och vardagen. Men det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till det normala nu efter flytten :)

H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

oj oj du hade verkligen mycket att göra i dag

2008-08-11 @ 08:11:17
Hemsida: http://veckomagasinet.se
Lena

Jag blir trött bara av att läsa din "att-göra-lista"

2008-08-11 @ 08:16:36
Hemsida: http://erotiktips.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...