Inte direkt en god morgon =S

[ 2008-08-22 ][ 07:07:41 ]



Gaaaah! Jag är helt galet irriterad efter drömmen jag hade haha =)
Jag drömde att jag gick någon frisörskola med en massa småbarn, och på 4 dagar så blev mitt skåp uppbrutet 6 gånger av ett sk värsting gäng, så saxar som jag lagt ned flera tusen på, pengar ja allt försvann. Så jag började plandera på hämnd mot dem... Och eftersom jag precis har vaknat så jag inte hunnit med att skaka av mig drömmen ännu, så jag planerar fortfarande hämnd.... Haha knäpp i huvudet, jag vet.

Sorry att jag bara försvann, fick så himla ont i magen efter maten så jag det var lika bra att bädda ned sig i förhoppning om att magontet skulle försvinna till idag, men icke =( Jag har fortfarande himla ont så vi får se hur bra det går i salongen idag =S

Måste fixa mig nu iaf, bilen ska lämnas in på service kl 8 idag, så idag blir jag och älsklingen många, många tusenlappar fattigare =S *vill inte, men måste ju*

Jag hoppas att ni har haft vackrare drömmar och att ni mår bättre idag iaf =)

Kommentarer
Nadja

Jag kommer inte ihåg mina drömmar från inatt så jag vet faktiskt inte hihi :D

Kitten

Aj då, inte kul med magont :( <3

Hoppas det inte är den där magsjukan bara...

Krya på dig och ta det lugnt på salongen !! <33

2008-08-22 @ 10:47:05
Hemsida: http://kittenneverland.blogspot.com/
Elise

drömmar kan vara riktigt konstiga och ha en lite annorlunda påverkan på en... :P haha

2008-08-22 @ 15:52:39
Hemsida: http://lisessa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...