Hejsan heeeeej! =D

[ 2008-08-15 ][ 13:40:35 ]



Hej sötingar!

Sorry att det varit så otroligt dött i bloggen, men jag har varit på kurs två dagar i Sthlm (är fortfarande kvar där) så jag har haft fullt upp med det. =) Det var har varit helt fantastiska dagar och jag har lärt mig en hel del så när jag kommer hem ska jag experimentera lite med det vi fick lära oss =P

Jag har legat och slappat hela dagen och det har varit grymt skönt, dels så har jag fortfarande så sjukt ont i ryggen även fast jag var hos kiropraktorn så jag har fått lov att rulla ur sängen på mornarna, och dels så är jag så trött och fulltankad med information efter kursen så jag känner mig nästan bakfull =S

Du som kommentarerade att man bara ska gå till kiropraktor när man har riktigt ont: Grattis, gissa tre gånger varför jag går till kiropraktor.
1) Man vill inte slösa pengar på att gå dit om man inte har ont
2) Det är inte direkt som att det är skönt att gå till kiropraktorn
3) Jag har haft problem med min rygg i många år utan att ge mig själv råd att rätta till det, och nu har jag haft så otroligt ont i många veckor så nu ansåga att jag jag faktiskt måste och är värd rätta till det som är fel i ryggen om jag ska kunna fortsätta jobba som frisör i framtiden.
4) Jag har jobbat med både hemtjänst i 11 år och som städerska i några år innan jag började min utbildning till frisör, så jag vet nog mer än dig hur mycket skador det kan uppkomma i de yrkena.

//Kommentaren:

Anonym om Vad är det för fel på mig?:
får jag va ärlig... jag tycker att har man problem med ryggen o ska till en kiropraktor, då ska man verkligen ha problem med ryggen.... förra sommaren, fick jag ryggskott, o det va inte så jävla nice asso¨.... jag jobbade på ett äldreboende då också, o sträckte ryggen i ett arbete... dagen efter besökte jag en kiropraktor pga mina fruktansvärda ryggbesvär. (jag hade verkligen STRÄCKT mig då)jag hade DJÄVULSKT ont.. så det går knappt o beskriva.. jag kunde knappt gå.. till slut efter några dagar så var det mycket bättre.. efter att jag besökt min kiropraktor... så jag kan bara meddela er, vart ni än jobbar, även om det e i vården som jag just nu, så FÖR ER EGEN SKULL, tänk på när man böjjer på knäna osv.... hela tiden... för er egen kropps skull!! :) TACK O LOV :D !!!!!!!!!!!
//


Tack för mig, hej.

Kommentarer
Nina

Det är så drygt när man får såna där konstiga kommentarer :S

Alexandra

Jaja ok- då förstår jag varför du har varit så "avlägse" :) Men jag har minsann tittat in ändå.. haha

2008-08-16 @ 11:30:14
Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...