God morgon och stel och ond nacke.

[ 2008-08-27 ][ 08:42:58 ]



Jaha och hur står det till med er idag då? =)
Med mig är det ganska bra, har förbaskat ont i nacken (och korsryggen) (har haft det i två dagar nu) och jag var till kiropraktorn/massören igår igen, men han lyckades inte få bort det så jag har vaknat ett antal gånger i natt av att jag haft ont i nacken. Yeeeeahy...

Mycket gnäll blir det, eller hur? ;) Lite måste man få gnälla ibland ;)

Några undrade om jag blivit inbjuden på VIP-brunchen via bloggen, och nej det har jag inte. (Tror jag iaf?) Jag antar att det är för att jag prenumererar på tidningen eller någonting..? Vad vet jag. Men är det verkligen ingen mer som fått inbjudan och som ska dit?

Kommentarer
Anonym

Hm.. aldrig hört talas om någon VIP-brunch :P

men med mig är allt bra.. ska sitta 40 min i skolan för att vänta till att börja... dumma bussar som går fel tid :P

hoppas du mår bättre snart i alla fall =)

2008-08-27 @ 08:57:31
Anonym

Hm.. mitt namn låg visst inte på skolans dator :P

i alla fall jag som skickade (A)

2008-08-27 @ 08:58:02
Elise

jag tror inte jag är så smart idag...

Alexandra

KLart man får gnälla ibland. Ett mänskligt måste då och då ``

Hoppas nacken mjukar upp sig snart. Det är alltid obehagligt att vara stel. Vet själv för jag har haft en ryggskada, som snart har försvunnit helt :D

2008-08-27 @ 08:58:59
Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/
Elise

haha jag glömde att skolans datorer inte har mitt namn iskrivet så det var jag som skrev det där med "Hm.. aldrig hört talas om någon VIP-brunch :P" osv (A)

2008-08-27 @ 09:20:24
Hemsida: http://lisessa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...