Full rulle!

[ 2008-08-23 ][ 07:54:45 ]



God morgon!
Sorry sötingar för en tyst blogg igår, men det blev så galet mycket att göra =P Jag fick några klippningar på rad (och då kan man inte blogga, inte som när man har klipp och färg eller så, så finns det tid i verkningstiden ;) ) sen var det bara att åka och hämta bilen som varit in på service, hem och hämta bikini och hjärtat eftersom vi hade planerat att gå och sola och bubbla lite, åka förbi och köpa mat, åka hem och äta, åka till bion och se Arn - Riket vid vägens slut, filmen slutade vid 23.10 så det var bara hem och sova eftersom jag ska ha kunder idag =P

Så idag är jag uppe tidigt för jag ska fixa två kunder som ska på bröllop idag så den ena vill ha en liten uppsättning och det andra vill ha en föning. Bilder på det kommer sen om det är okej med dem =)
Sen idag kommer jag bara hinna komma hem så ska vi på 1 års kalas, min systerson Noel blir stor pojke!
Sötaste kerubbebisen ever =)

Kommentarer
Evelina

Det är han verkligen!^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...