Törnrosasömn? Ja tack!

[ 2008-04-29 ][ 09:14:02 ]



Jag gick upp 6.45 för att skjutsa hjärtat till jobbet så att jag kan ha bilen idag, när jag kom hem funderade jag på om det var värt att lägga sig och sova en stund till, men eftersom jag hade ont i huvudet av trötthet så la jag mig igen 1½ timme. Jag drömde så mycket sjukt så jag vet inte om jag direkt fick så mycket mer vila.
Jag drömde bla att jag skulle ta över en MEEEGA stor salong i tvåvåningsplan med anställda och grejer. Problemet var bara hur sjutton jag skulle klara av det eftersom jag inte hade någon erfarenhet av det, och jag funderade på hur jag skulle kunna betala ut löner och alla andra kostnader. Så man kan säga att jag har grubblat en hel del den ynka 1½ timmen som jag sov haha =)

Nu är det iaf nya tag och jag ska käka och ta en dusch så får vi se om jag blir något piggare iaf. Sen blir det att uträtta en massa ärenden, måla lite i salongen, fixa lite annat osv =)

Kommentarer
Ingela

Visst är det märkligt att man kan drömma så mycket? Speciellt om man sover på dagen, dvs efter nattsömnen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...