Tävling.

[ 2008-04-24 ][ 18:48:56 ]



Eftersom det var ett tag sen jag tävlade så tar jag chansen på dessa snygga skor, attans så snyggt att få plåta i dem! =D ELLER! fy sjutton så snyggt att ha en klänning och så dessa skor till *dreglar*
Tävlingen är hittad hos
Jessi, och så här står det på sidan:

Vi fortsätter rulla vidare med diverse tävlingar, och denna gång har ni chansen att vinna ett par skit snygga skor ifrån Ji Fashion 4 U ! Den 4e maj drar vi en vinnare.

image415Modellen ni ser här bredvid är den ni kan vinna. Skon finns i två färger, antingen den svarta eller den röda modellen.

Skornas värde är 650 kr.

För att vara med och tävla är det två saker du behöver göra:

1. Gå in
HÄR och svara på en enkel fråga. Svaret hittar du på http://www.jifashion4u.se/.

2. Om du har en blogg måste du skapa ett inlägg på din egen sida och skriva in länken här i kommentarsfältet.
 
Skriv även i kommentarsfältet vilken färg Du vill ha, plus vilken storlek Du använder & glöm inte skriva dit samma mailadress du angav i frågeformuläret.

image416

Vinnaren kommer kontaktas per mail samt skrivs ut på sidan den 4e maj.

Lycka till ! : )











Kommentarer
Pernilla

Jaa det är det. Hittat på med idag då? Kram

Pernilla

Aha oki, är det full rulle med det nue kan jag tänka mig?? Jag har mest slappat och suttit på balkongen och läst lite. Ha det bra, kram.

2008-04-24 @ 19:27:50
Hemsida: http://candygirl84.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...