Puh.

[ 2008-04-19 ][ 14:21:54 ]



Kom precis hem efter att ha varit i salongen och målat. Trodde inte att det skulle behövas eftersom pappa varit så snäll att måla två gånger när vi var i Cypern, men det måste vara en jäkligt tunn färg. Billigt skit ni vet =S Nu är det iaf målat en tredje gång och nu ser det riktigt bra ut =)
Jag längtar verkligen tills i morgon när jag får åka till IKEA och shoppa en del till salongen. =) Det kommer bli dyrt som attans *ryser* men vad ska man göra? Jag måste ju ha alla dessa saker och jag misstänker att det nog blir billigast att handla där.

Dessvärre så har det kört ihop sig med produkthyllor åt mig, jag hade sett ut ett par på IKEA som jag ville ha, men såklart så är de slut =/ Så jag har ingen aning om vart jag ska leta då.
Någon som vet vart det finns sjyssta metallhyllor? (Lättast att hålla rent)

Kommentarer
Nina

Gud va roligt att fixa en egen salong!! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...