Läsarfråga.

[ 2008-04-18 ][ 10:52:26 ]



Kriss om God morgon! =D

Vissa halkar in i livet på ett bananskal. Du har väl säkert fått allt serverat sen du va liten.

Svar: Jag har aldrig fått något serverat i hela mitt liv då mina föräldrar inte är rika alls, jag har i hela mitt liv fått jobba hårt för allt jag har velat ha/göra. Jag började jobba varenda ledig tid jag hade när jag var 14 år, dvs på kvällar, helger och lov, och har så fortsatt med det tills nu. Då har jag alltså jobbat nästan heltid + skola i de år tills jag tog studenten. Och tro mig, jag har absolut inte haft några glamorösa jobb, jag jobbade på hemtjänsten i 10 år, varvat med städjobb och sälj jobb i butik. När jag tog studenten var jag fast anställd på ett städföretag 1 år för att få kunna betala räkningarna, och efter det så hade jag 4 jobb samtidigt för att kunna få någon krona mer än stämplingen som inte är allt för hög.
Det är först nu jag har "lyxen" att kunna ta lån och kunna starta upp ett eget företag.

Så säg min igen "Kriss", tycker du fortfarande att jag har fått allt serverat på silverfat?


Kommentarer
Ingela

Bra svarat! Helt otroligt vad vissa drar växlar utan att ha en aning om bakgrunden - oförskämt! Du är beviset på att hårt arbete lönar sig! :-) Otroligt bra kämpat!

Sara

Sådan onödig kommentar av Kriss! Det visar att framgång inte hör hemma i lagom-landet Sverige - även om man gjort sig förtjänt av den... sorgligt. Den som jobbar hårt ska också få utdelning för sitt slit!

2008-04-18 @ 12:10:18
Hemsida: http://fashionistasara.blogg.se
Wysteriia

Är du lat? ^^

2008-04-18 @ 12:30:29
Hemsida: http://Wysteriia.blogg.se
Kriss

Hej igen catwalkqueen!
Nu när jag läste ditt svar igen så ädrar jag uppfattning och ber så mycket om ursäkt.

Ni andra som kommenterar kan ju bara dra nåt gammalt över er! Lagomsvenssons kan ni va själva ass-kissers!

Go Catwlkqueen. Jag gillar bara henne inte er andra. lol.

2008-04-18 @ 21:46:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...