Hjärtattack.

[ 2008-04-26 ][ 23:21:04 ]



Fick för en stund sen en smärre hjärtattack. Syster ringde och frågade md oro i rösten om jag hade gått och lagt mig, och undrade om jag kunde komma över och passa Ella på en gång för lilla Noel har andningssvårigheter så de fick lov att åka til akuten och antagligen vidare till Falun. Fick skitont i magen, slängde upp dörren till vardagsrummet där Robert satt och sa at jag fick lov att springa, slängde på mig jacka och skor och sprang över til dem. ( vi bor jättenära varandra). Så nu är det en liten stund sen de åkte, får se om jag ska sova kvar här eller inte, annars kommer mamma och löser av mig. Det läskiga var när jag skulle klä på Noel medans syster och hennes sambo packade grejer, så blev han röd i ansiktet och fick inte luft när jag la ned honom, och när jag satt upp honom på en gång så rosslade det som sjutton när han andades.
Tycker det är skitläskigt när det är barn som får sånt här, och speciellt så små barn som inte kan tala om när något är fel =S

Vet inte om jag kommer kunna sova innan jag vet hur det går.

Kommentarer
Jess

tänkte på det jag med. därför jag fråga om han var sjuk. det brukar ju komma i samband med förkylning.. Jag och Kim hade ju det när vi var små vet du?! fast jag hade det från jag var jätte liten upp till 20 års åldern. Man brukar inte få det varken så tidigt eller ha det så sent.

jenny

Hoppas att det gick bra på akuten med din systerson, sånt där är riktigt obehagligt. Stackars liten !!

2008-04-27 @ 08:34:55
Hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Nina

Usch va hemskt, men hoppas han mår bra snart. :)

2008-04-27 @ 17:47:04
Hemsida: http://ninawikizz.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...